woensdag 30 maart 2011 0 lovers
Eindelijk is m'n verjaardag in zicht. On the 9th of april wordt ik eindelijk 15 jaar. 
Ik vind het zelf nog steeds jong maar het klinkt al beter dan 14 haha. Ik heb heel veel zin in m'n verjaardag! Ik vier het eigenlijk nooit voor m'n vriendinnen maar heb nu een klein feestje georganiseerd voor een klein groepje vriendinnen. Het wordt een soort high tea met cupcakes, brownies etc. (pics komen online). Super leuk dus. Voor m'n verjaardag heb ik vooral geld gevraagd maar omdat sommige mensen vooral familie het niet leuk vonden om geld te geven heb ik een kleine wishlist opgesteld. Met het geld wat ik krijg ga ik nummer 8 op de lijst kopen. Ik hoop dat het een super leuke verjaardag wordt zie hier onder de wishlist met daaronder een klein overzicht van de producten met prijzen. Lots of love, Dees

1. BUDDHA TO BUDDHA - chain armband dames S (€339,-)
2. CATRICE - black gel liner (€3,99)
3. CATRICE - nagellakjes (€2,49 p.s)
4. CHANEL - le vernis nailcolour 475 dragon ($25,-)
5. 88 palette (€18,99)
6. LAUREN CONRAD - style (20,-)
7. ESSENCE - crackle (€1,79)
8. BUDDHA TO BUDDHA - chain ring (€139,-)
9. L'Oreal - volume million lashes (€16,99)
10. MAYBELLINE - dream mousse blush 40 (€12,99)
11. Sleek palette

0 lovers:

Een reactie posten

 

©Copyright 2011 le freak cest chic | TNB