Gooische vrouwen hairlook

zondag 13 maart 2011 0 lovers
Hi,
Ik had al geblogd over gooische vrouwen de film waar ik zaterdag heen ging maar daar wou ik nog een blog over schrijven. Wat me opviel in de film was de haarlook van roelien en vlinder. Ik vond het zo mooi zitten. Het is een vorm van een 'franse staart' maar dan van achter heel mooi weggewerkt!
Ik kon er geen foto van vinden dus je moet in de trailer even kijken op 0:17.
Ik heb deze look een beetje proberen na te maken, hier volgt de 'little' tutorial.
1. doe al je haar naar achter en zet het in een goede scheiding, dat kan zowel in het midden als een schuine scheiding zijn.
2. pak een plukje aan beide kanten.
3. schuif een pluk met een schuifspeltje onder je haar en maak het daar vast zodat je haar er over heen kan vallen en je dus het speltje niet meer ziet.
4. schuif nu de andere pluk schuin over de andere en bevestig deze weer onder het haar, zodat je het haar er weer over heen kan laten vallen.
Ik hoop dat het jullie lukt, mn tutorial is natuurlijk niet helemaal precies hoe ze het in gooische vrouwen hebben gedaan maar ik hoop dat jullie het toch leuk vinden!
liefs,
Dees



0 lovers:

Een reactie posten

 

©Copyright 2011 le freak cest chic | TNB