maandag 4 april 2011 5 lovers
Hi girls,
Ik heb een super leuke webshop gevonden: chapnlle.com
Ze hebben er echt dingen waar ik al heel lang naar opzoek was.
Een paar kleine voorbeeldjes zijn deze pumps: 


deze tas:
Ik vind ze echt super leuk het enige nadeel is dat het een zweedse site is en 
je dus meer verzendkosten moet betalen. Hoeveel dat precies is weet ik niet zo goed.
De prijzen die bij de artikelen staan moet je even omrekenen van kronen naar euro's.
Deze pumps waren ongeveer 47,- (ligteraan hoe de wisselkoers ligt) en deze tas (65,-).

Have fun on chapnlle.com
liefs, Dees


5 lovers:

  • Anne zei

    oeeh lijkt me een leuke websop!
    en je header is echt moooooooi. <33.

    oja, over je comment; bij het artikel stond al dat ik er al een artikel over had geplaatst. je moet maar even op die link klikken. ;)

  • Aimée zei

    Ik volg je hoor! En wat vind je van mijn webshop?
    Misschien wil je daar ook wel een stukje over schrijven op je blog ^^
    www.musthavefashion.nl

Een reactie posten

 

©Copyright 2011 le freak cest chic | TNB