fragrances I like

vrijdag 1 april 2011 2 lovers

Hi girls, vandaag een artikel over mn favoriete luchtjes. Ik ga jullie laten zien welke ik gebruik en van wat voor soort geuren ik het meest hou. Ook komt een beetje info aanbod. Lets take a look.


Ik ga van links naar rechts. Helemaal aan de linkerkant staat j'adore eau de parfum van Dior daarna komt no 5. eau de parfum van Chanel gevolgt door sport eau de toilet van Jill Sander. Dan heb je pure eau de toilet van DKNY gekregen met kerst. M'n favoriete luchtje voor naar school Replay for her! eau de toilette and last but not least green delicious parfum van DKNY. Ik was vroeger heel erg van de wat frissere geurtjes zoals Jill Sander sport en DKNY luchtjes. Ik ben nu wat meer van de wat zwaardere geuren. Ik vind ze leuk naar feestjes maar naar school vind ik ze dan weer iets te extreem. Chanel no. 5 is echt mn favoriete geur van het moment. Het is een eau de parfum dus hij is echt heel zwaar maar I absolutely love it. Ik koop eigenlijk zelf nooit luchtjes en deed ze eerst niet zoveel op maar het is nu echt een 'every day must do' geworden.
Dior J'adore en Chanel No. 5
Replay for her, Jill Sander Sport, Green Delicious DKNY, Pure DKNY


Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel jullie weten van luchtjes daarom heb ik een paar weetjes opgezocht die wel is van toepassingkunnen zijn. Wist je namelijk:
- dat je luchtjes moet spuiten op vochtige plekken dan blijven ze namelijk langer zitten.
- dat je beter geen luchtjes naar sollicitatiegesprekken kunt dragen omdat je baas misschien herrinneringen heeft aan jou luchtje of er niet van houd.
- dat je niet over je luchtje moet wrijven omdat de geurmoleculen dan beschadigd en gewijzigd worden. Dit zorgt ervoor dat de geur anders kan gaan ruiken.
- dat je het best een luchtje aan het eind van de dag kunt testen omdat je geurvermogen dan op zijn best is.


I hope you liked it! 
Lots of love,
Dees

2 lovers:

Een reactie posten

 

©Copyright 2011 le freak cest chic | TNB