Birthday presents

maandag 11 april 2011 4 lovers
hi girls, ik was zaterdag jarig en ik dacht, misschien vinden jullie het wel leuk om te zien wat ik nou allemaal heb gekregen. Aller eerst was het echt een super leuk weekend. Vrijdagavond vierde ik het voor mijn vriendinnen. Het was echt super gezellig. Zaterdag was ik dan echt jarig. Toen ben ik met mijn moeder naar de juwelier gegaan voor m'n verjaardagscadeau van mijn ouders. Die dag ben ik ook nog even gaan shoppen in het dorp en daar heb ik super leuke dingen gekocht. Zondag ben ik met mijn twee beste vriendinnen naar de stad gegaan en hebben we daar lekker geshopt. Als jullie nog een shoplog willen moeten jullie dat even laten weten in de comments.
Lets take a look at the presents.

Ik heb best veel sieraden gekregen dit keer voor m'n verjaardag. Ik had ook nog hele leuke oorbellen gehad maar die staan helaas niet op de foto. Op de linkerafbeelding zien jullie 5 armbandjes. De bovenste witte heeft een speciale betekenis. Ze komen uit de serie van Jah-Jah. Dit zijn braziliaanse geluks armbandjes. De Jah-Jah armbandjes steunen het goede doel. Ze zijn namelijk tegen kindermisbruik. De armbandjes heb je in 12 verschillende kleuren die voor bepaalde dingen staan. De mijne, wit, staat voor vriendschap. Op de rechterafbeelding staat mijn buddha to buddha armband. Ik ben er echt ZO SUPER blij mee. Ik wil deze armband echt al super lang. Dit is de Buddha to Buddha Chain Dames S. Je krijgt hem mee in een mooi doosje waar een opbergportomoneetje in zit.

Ik was echt super blij toen ik m'n cadeautjes open maakte en twee boeken zag die ik echt al heel lang wilde hebben. Het gaat hier om STYLE en L.A Candy van Lauren Conrad. Ik ben hier echt super blij mee. In andere artikels zag je al dat deze op m'n wishlist stonden maar ik heb ze eindelijk. Als jullie een review van STYLE willen laat het dan even achter in de comments.
Net als waarschijnlijke elk ander meisje van mijn leeftijd heb ik niet zo'n ruim budget. Een mac gelliner vond ik dus echt te duur. Waarschijnlijk snappen jullie daarom wel waarom ik zo super enthousiast was over het nieuwe Catrice en Essence assortiment. Er stond een gelliner bij. "Hebben hebben hebben" zei ik natuurlijk. Ik wilde hem bijna kopen maar bedacht me toch "ik kan beter wachten tot na mijn verjaardag". Gelukkig kreeg ik deze Catrice gelliner van 'n zusje. Deze kleur heet Black Jack with Jack Black. Hier geld het zelfde, do you want a review put it in the comments! 
Altijd blij ben ik natuurlijk met een paar nieuwe nagellakjes, lippestifts en perfumes. Ik kreeg van Rowan van girlsmaketherules.tk een rimmel lycra pro nagellakje in kleur nummer 13. Verder kreeg ik nog een bourjois 1 seconde nagellakje en een rode lipstick van Catrice in nummer 130 ultimate shine. Ik heb ook twee super lekkere parfumes gekregen. Play boy play it lovely en flowergirl van blue up. Allebei had ik nog nooit geroken maar ze zijn echt super fijn, vooral flowergirl.
Dit waren de cadeautjes wel. Over een maand vier ik mijn verjaardag nog voor famillie met mijn zusje als er leuke dingen tussen zitten zal ik nog wel een birthday presents update plaatsen. I hope you liked it.
Lots of love, Dees

4 lovers:

Een reactie posten

 

©Copyright 2011 le freak cest chic | TNB