zondag 1 mei 2011 6 lovers
helloooo, vandaag een shoplog van de afgelopen maand APRIL! Ik heb best veel gekocht en ga dit even allemaal aan jullie laten zien. I hope you enjoy! 


Ik heb 5 shirtjes/blousjes gekocht. 1 van MY BRAND met een YSL logo erop ik dacht dat deze 40,- was. Daarnaast een blousje van de ZARA deze was 22,50. Vervolgens zie je een kleurrijk blousje, het is een ibiza model met wijde mouwen super cute. Deze is van PEPE JEANS en hij kostte 80,- maar ik heb m voor 30,- gekocht. Het vestje daarnaast heeft super leuke mouwstukken, deze kocht ik in Zandvoort bij Des pueño voor 20,-. Als laatste zie je een super cute shirtje van het merk GLAMOUROUS. Het shirtje is zalmkleurig en heeft een hart van gouden steentjes. Ik heb hem gekocht bij Beeldig in Uithoorn en hij kostte 50,-

Het is de laatste tijd super lekker weer en Birkenstocks beginnen me te vervelen dus ik vond het tijd voor nieuwe slippertjes/sandaaltjes. Ik heb bij de BERSHKA slippers gekocht voor 30,-. Van het merk Friis & Company heb ik sandaaltjes gekocht en deze waren 100,-. 

Ik heb 5 nagellakjes gekocht. Als eerste zie je van de Essence colour & go lijn 'choose me' deze is 1,29. Vervolgens van CATRICE twee lakjes 'easy peasy lemon squeezy' en 'I wear my sunglasses at night' deze kosten 2,49. De afgelopen dagen was er een actie bij Kruidvat. ALLE make-up was 50%. Toen ik bij GOSH aan het kijken was zag ik dat er op een aantal nagellakjes al 50% korting was en er ging nu dus nog een keer 50% vanaf dus nam ik twee GOSH nagellakjes mee voor maar 1,75 p.s ik heb ze in de kleuren yellow bombay en blue monday.

Ik hoop dat jullie mijn shoplog leuk vonden.
Liefs, dees

6 lovers:

Een reactie posten

 

©Copyright 2011 le freak cest chic | TNB