Lauren Conrad's: style

woensdag 4 mei 2011 2 lovers
Hi girls, een tijdje geleden hadden jullie vast al gezien dat ik het boek STYLE van Lauren Conrad had gekregen voor mijn verjaardag. Ik moet daar natuurlijk wel een review over doen want het is echt een super leuk en handig boek. 



Wie kent haar niet? Lauren conrad ook wel LC genoemd was een van de bekendste meisjes uit de MTV reality serie 'the hills. Veel meisjes droomden er van om zo te zijn als haar. Werkelijk echt alles aan LC is mooi, stijlvol en classy. Haar haar, gezicht, make-up en style, het is echt allemaal perfect. In 2010 stopte Lauren met de serie. Ze schreef daarna 3 boeken en kort geleden kwam ook een 'style' boek uit. Naja mijn reactie was natuurlijk hebben hebben hebben en toen kreeg ik eindelijk van m'n vriendinnen dit fantastische boek.


In het boek worden de volgende dingen behandeld: building your wardrobe, the all american-outfit: jeans and t-shirts, the hunt: how to shop, mastering your closet, accesories, getting dressed, make-up, hair, work and school, travel en events and parties. Het boek staat vol met prachtige foto's en er staat precies uitgelegd hoe je wat moet doen. 




Minpunten: 
- In het engels geschreven
Pluspunten:
- Mooie foto's
- Goede adviezen
- De prijs (+/- €20,-)
- Schrijfstijl

Ik vind STYLE een supergaaf boek, vol mooie foto's en handige stijladviezen. Ik zou het zeker kopen als je hem nog niet hebt. Ik geef het boek zeker een 8!
Lots of love, 
Dees




2 lovers:

Een reactie posten

 

©Copyright 2011 le freak cest chic | TNB