jewellery wishlist

zaterdag 9 april 2011 1 lovers
Hi girls,
Er zijn echt een paar sieraden die ik met jullie wil delen. Ze zijn lil' bit expensive maar oh zo de moeite waard. Ik heb het over de sieraden van buddha to buddha kettingen van mi moneda en de horloges van michael kors

Ik ben echt groot fan van buddha to buddha maar ik heb er gewoon nog helemaal niks van.. maar ik mag niet zeuren want ik heb voor m'n verjaardag de armband gekregen en ik denk dat ik de ring van m'n verjaardagsgeld koop. Dan heb je de ketting van mi moneda. Ik zal eventjes uit leggen wat het is. een mi moneda ketting bestaat uit 3 onderdelen. Het collier, de pendant, en de moneda. Moneda betekend in het spaans muntje. Het zijn dan ook eigenlijk muntjes die je aan een ketting hangt. de pendant is de munthouder hierin doe je het muntje zodat je het aan het collier kan hangen. Je kunt er zoveel muntjes aanhangen als je wilt. Ik ben zelf fan van mi moneda omdat je er muntjes aan kunt hangen met een speciale betekenis. Je kunt namelijk een muntje bestellen met 'carpe diem' erop (in mijn familie is dat door vervelende gebeurtenissen ons motto geworden) en daarom vind ik het zo mooi om dat als ketting te hebben. Of ik een mimonedaketting ga kopen is nog maar de vraag, ik wil er voor gaan sparen maar ben benieuwd of dat lukt. Last but not least hebben we nog de horloges van michael kors. Ik heb zelf nu een guess horloge maar ik vind die van MK super stylish and chic. lots of love, dees



1 lovers:

Een reactie posten

 

©Copyright 2011 le freak cest chic | TNB