CHINA GLAZE

dinsdag 29 maart 2011 0 lovers
Woeeehoe ik heb eindelijk mn China Glaze lakje binnen! Ik had vorige week samen met Rowan en nog twee meisjes China Glaze besteld op nailpolishfashionIk was heel erg benieuwd naar deze lakjes, er worden vaak goede dingen over geschreven. Toen Rowan vroeg of ik mee wilde kopen ben ik vooral veel research gaan doen en zo kwam ik op de site veracamilla.nl. Vera heeft twee kleuren gereviewed en ik had daar de preppy pink kleur gezien. It was love on the first sight en ik was vastberaden die te kopen. Hij was duurder dan de meeste lakjes maar hij was het zeker waard. Rowan gaf hem vandaag aan me op school en ik heb hem natuurlijk gelijk uitgeprobeerd. Ik ben zeer tevreden over de kleur, ook zitten er mooie kleine glitters in die echt super zijn op de licht roze kleur. Ik hou nu al van China Glaze en kijk er zeer naar uit om in de toekomst weer te bestellen.
Hier een paar pics van preppy pink. Hebben jullie China Glaze nagellakjes? Welke zou je mij echt aanraden? Liefs, Désirée





0 lovers:

Een reactie posten

 

©Copyright 2011 le freak cest chic | TNB