Shoplog

donderdag 17 maart 2011 0 lovers
Hoi allemaaaal! Ik had al in mijn shoplog van gister verteld dat ik niet alles kon
fotograveren omdat ik m'n camera kwijt was maar ik heb 'm weer hooor! 
Het zijn weer drie dingen want m'n geld was op maar ik had eigenlijk natuurlijk
veel meer willen kopen! Dat wordt dus weer sparen sparen sparen.
Allereerst heb ik mijn favoriete tijdschrift gekocht.
In de ELLE staan elke maand prachtige fotoshoots, de nieuwste producten en
heel veel mode! I love it! Ik zit te denken of ik er een abbonement op ga nemen
maar aangezien ik zo weinig geld heb denk ik van niet. Deze ELLE was €2,99 
en normaal is ie €5,25 hij was dus flink afgeprijst!
Verder scheen de zon gister heel erg en dacht ik laat ik is een leuk zomer 
nagellakje kopen. Ik heb van essence nummer 58 the one and only gekozen.
Het is een mooi lila nagellakje en hij dekt heel goed! Ben dus heel tevreden hierover.
Hij was 50% afgeprijst en dus nu maar €0,80 cent heeel goedkoop!
Als laatste had ik bij de HEMA nog een gezichtstonic gekocht omdat ik laatst
heel tevreden was over de dagcreme en cleansing oil en mijn tonic was bijna op.

Nou dit was het weer, er komt vast snel een nieuwe shoplog!




0 lovers:

Een reactie posten

 

©Copyright 2011 le freak cest chic | TNB