hairproducts

woensdag 9 maart 2011 1 lovers
Gooodmorning everyone!
Ik was net aan het douchen toen mijn oog viel op de haarproducten
die ik altijd gebruik.. dus ik dacht daar moet ik wat mee doen.
Ik gebruik al mijn haarproducten van het zelfde merk namelijk SYOSS.
De producten zijn net in de winkel en ontwikkeld door proffesionele
kappers en haar stylisten. Hiernaast een plaatje van alle producten die ik van SYOSS gebruik.
Ik zal even in het kort wat over elk product vertellen (van links naar rechts).
de Shine-Hairspray:
- een goedwerkende hairspray die niet al te veel plakt,
hij is heel sterk dus je haar blijft keurig in model zitten
en het geeft ook nog een extra glans een opvallend detail 
is dat deze hairspray je haar beschermt tegen UV straling!
de 2-minutes intensive mask:
een intensief haar masker voor gezond en glanzend haar,
je haar gaat er lekker van ruiken en het is gewoon een erg goed voor je haar!
de shine boost shampoo:
je hebt meerdere soorte shampoo's maar ik gebruik nu de shine boost shampoo, ook deze geeft een intensieve verzorging voor schitterend glanzend haar. 
de styling-gel:
ik vind hem wel heel erg plakkerig en je moet er niet te veel van in je haar doen maar het is prima om statische haren mee weg te werken!
de instant-shine treatment spray:
het geeft een mooie glans aan je haar, je moet het op handdoek droog haar spuiten en ook deze geeft intensieve verzorging aan het haar.
de styling-mousse:
prima om volume in je haar te creëren, een fijn product, 24h hold en het geeft een natuurlijke glans
and last but not least de fibre-cream strong hold:
het is een soort wax wat je in je haar doet, je krijgt er wat meer volume in je haar van
en ook deze is prima om statisch haar mee weg te verminderen.

ik vind de syoss producten heel fijn, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!



1 lovers:

Een reactie posten

 

©Copyright 2011 le freak cest chic | TNB